Щоб оформити процедуру обміну або повернення товару, потрібно дотриматися таких умов:
1. Товар, який підлягає поверненню, не використовувався та зберіг свій початковий товарний вигляд.
2. Упаковка збережена без пошкоджень.
3. Наявність чека.
4. Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дати покупки.
Якщо хоч один із пунктів порушено, то магазин має право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Якщо Ви відправляєте товар для повернення (обміну) неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправлення (відправка виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»).
Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), оплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилку власним коштом.
Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою (накладною платою). Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не вибирайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.
1. Надішліть нам товар неналежної якості (оплачує покупець). Адресу відправки погодьте з менеджером магазину.
2. Майстер сервісного центру надає висновок щодо результатів огляду отриманого товару.
3. Якщо товар має виробничий брак, ми виконаємо заміну товару або повернемо гроші. Витрати, пов'язані з оплатою відправки товару для обміну, бере на себе магазин.
4. Якщо брак – це наслідок неправильної експлуатації товару покупцем, фахівці сервісного центру здійснюють ремонт виробу. У такому разі витрати, пов'язані з ремонтом та відправкою товару, оплачує клієнт.
Процедура складається з наступних етапів:
1. Ви надсилаєте нам товар, який Ви хочете повернути.
2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.